Novinky z globální konference Hartridge-Delphi-Denso-Continental VDO-Stanadyne

06.03.2012 23:09
Firma AUTO HULDA Tomáš Hulicius s potěšením oznamujem nové úspěchy zastupovaných značek v získávání kontraktů na dodávky systémů common rail do osobních, užitkových, nákladních a průmyslových vozidel do prvovýroby.
 
Níže jsou uvedeny ty nejzajímavější:
 
jednou z nejzajímavějších aplikací výrobce Denso jsou nové řady 3, 4 a 5 válcových motorů pro osobní vozy značky VOLVO, kde DENSO nahradí značku BOSCH.
 
výrobce DENSO uvede za rok na trh systémy s jednoválcovým čerpadlem a miniaturními vstřikovači i-ART s tlakem 2 500 barů do osobních aplikací a systémy s 2válcovým čerpadlem a vstřikovači i-ART s tlakem 3 000 barů do nákladních aplikací.
 
společnost DENSO zahájil začátkem roku 2012 dodávky systémů common rail s čerpadly HP3 a HP4 do skupiny Caterpillar/Perkins.
 
výrobce CONTINENTAL VDO úspěšně zahájil počátkem roku dodávky svého prvního systému common rail do komerčních vozidel. Dodávky se týkají jediného motoru – o obsahu 2,2 & 3,2 litru, který je ve více výkonových verzích používán ve vozidlech FORD TRANSIT & FORD RANGER (2,2 & 3,2 TDCi), PEUGEOT BOXER & CITROËN JUMPER (2,2 HDI) a LAND ROVER DEFENDER (2,2 TD4).
 
výrobce DELPHI zahájil dodávky systémů common rail skupině Volkswagen, první aplikací je AUDI A3 (jedná se o motory 2,0 TDI Euro 6). Kontrakt se skupinou VW je dle našich informací obrovský a ve hře je i motor 1,6 TDI, momentálně montovaný se vstřikováním Continental VDO.
 
dalším úspěchem výrobce DELPHI je zahájení dodávek systémů common rail do nové třídy A značky Mercedes-Benz, kde nahrazuje značku BOSCH – jedná se o 3 motory, 180CDI, 200CDI a 220CDI
 
taktéž společnost DELPHI zahájila dodávky systémů common rail do dalších vozidle značek HYUNDAI a KIA, a to do domestikovaných vozidel i20 a i30 včetně vozů KIA Ceed a Rio. Jedná se o motory 1,1 CRDi 55 kW a 1,4 CRDi 66 kW. V obou případech nahrazuje značka DELPHI značku BOSCH.
 
dále firma DELPHI zahájila začátkem roku 2012 dodávky systémů common rail s čerpadly DFP3 a DFP4 do nových řad motorů JCB ... DIESELMAX a ECOMAX.
 
a v neposlední řadě výrobce DELPHI zahájil začátkem roku 2012 dodávky systému common rail s extrémně vysokým vstřikovacím tlakem 2 700 bar skupině DAIMLER TRUCKS (Mercedes Benz, Mitsubishi & Detroit Diesel). Zde značka DELPHI nahrazuje opět značku BOSCH. (Jedná se o středně těžké rozvážkové nákladní automobily).
 
Výborná zpráva závěrem je, že značka HARTRIDGE, je nyní nově ve vlastnictví značky DELPHI !
 
Řadu dalších novinek, včetně zahájení oprav nových sdružených systémů a systémů common rail, uvedeme později.
 
Tomáš Hulicius

Články a zajímavosti

05.02.2024 18:11

Nové webové stránky autohulda.cz

Provoz těchto stránek byl ukončen z důvodu vytvoření nových a aktuálních stránek, které naleznete na adrese   WWW.AUTOHULDA.CZ   Děkuji za pochopení. Tomáš Hulicius
06.03.2012 23:09

Novinky z globální konference Hartridge-Delphi-Denso-Continental VDO-Stanadyne

Firma AUTO HULDA Tomáš Hulicius s potěšením oznamujem nové úspěchy zastupovaných značek v získávání kontraktů na dodávky systémů common rail do osobních, užitkových, nákladních a průmyslových vozidel do prvovýroby.   Níže jsou uvedeny ty nejzajímavější:   jednou z...
06.03.2012 23:02

Nové aplikace common rail DELPHI, DENSO, CONTINENTAL VDO na trhu

Firma AUTO HULDA Tomáš Hulicius s potěšením oznamuje postupné uvádění nových aplikací automobilů s dieselovými vstřikovacími systémi common rail Delphi, Denso a Continental VDO na evropský trh. DELPHI (čerpadla řady DFP 3, vstřikovače řady DFI 1.5): diesel-hybrid Peugeot 508 RHX, Peugeot 3008...
08.01.2012 18:43

PEUGEOT HYbrid4 se vstřikováním DELPHI common rail

Peugeot 3008 HYbrid4 - první "full" diesel hybrid na světě, vznětový motor využívá vysokotlaké vstřikování typu common rail DELPHI   DW10C Diesel Hybrid 2,0 HDI DPF - Euro V   Motor DW10CTED4 byl využit v kombinaci s elektromotorem v konfiguraci "full"...
08.01.2012 18:38

HYUNDAI H1 nyní se systémem common rail DELPHI

    HYUNDAI H1 Euro 5 HYUNDAI Starex (H1 - nyní se systémem common rail DELPHI)   A2 2.5 l - CRDI - Euro V 1.   Vozidlo používá motor rodiny A (A2) - 2.5l - CRDI, který je osazen vstřikováním nafty common rail DELPHI   Název vozidla se může v...
31.08.2011 13:06

Vstřikování common rail DELPHI poprvé v Evropě ve vozidlech čínské značky GREAT WALL

Společnost DELPHI dodává značce GREAT WALL systém řízení motoru (EMS) včetně vyspělého vysokotlakého systému vstřikování nafty common rail. Tyto systémy jsou využity na 3 typech vozidel (pick-up WINGLE, SUV HOVER & MPV COWRY), z nichž již pick-up WINGLE dorazil do Evropy a vylodil se v...
31.08.2011 13:02

DELPHI: neuvěřitelná nabídka 7 typů vstřikovacích systémů pro nákladní vozidla a industriální aplikace

Žádný z konkurenčních výrobců nenabízí nic podobného jako značka DELPHI (systémy lze zhruba rozdělit na systémy s převahou prvků systému common rail - 5 systémů, a systémy s převahou prvků systému sdružených vstřikovačů EUI a sdružených pump EUP - 2 systémy) 1 - UP-DCR - Unit Pump Diesel...
31.08.2011 12:57

Nové motory Mercedez-Benz se vstřikováním common rail DELPHI o obsahu 1,8 l (CDI180, CDI200)

Dieselový motor OM651/D18 – 1,8 litru Zmenšením oceňovaného turbodieselu OM651 vznikl turbodiesel určený pro kompaktní třídu. Kód D18 označuje snížení zdvihového objemu z 2,1 na 1,8 litru. Agregát je osazen jedním turbodmychadlem s variabilní geometrií lopatek a vysokotlakým vstřikováním...
31.08.2011 12:37

Důležitost filtrace nafty, jaké filtry je třeba používat...

Proč je filtrace nafty tak důležitá, jaké filtry je třeba používat... Jakkoli opomíjený, palivový filtr je bezesporu nejdůležitější součástí vznětového motoru. Bez kvalitního (originálního) filtru motor nepoběží dobře a nejspíše dojde k poruše vstřikování, zvláště pokud někdo naletí výrobcům...
29.03.2011 11:53

Common Rail DELPHI, 7G-TRONIC a 4WD ve vozech MERCEDES-BENZ

S potěšením konstatujeme, že kombinace 7stupňové automatické převodovky a pohonu všech 4 kol je nyní u vozů Mercedes-Benz dostupná i při výběru 4 válcového motoru... Viz www.pohon4kol.cz 4 válcové motory již dosáhly dostatečného výkonu, aby mohly pohánět všechny 4 kola za pomoci 7stupňové...

Kontakt

Provoz těchto stránek byl ukončen z důvodu vytvoření nových a aktuálních stránek, které naleznete na adrese WWW.AUTOHULDA.CZ Děkuji za pochopení. Tomáš Hulicius firma AUTO HULDA - Tomáš Hulicius IČ: 71052496 DIČ: CZ8111120446

tomas.hulda@seznam.cz

Dřevčice 202
250 01 Dřevčice

Mobil: 725 773 309
Skype: autohulda
Facebook: Tomáš Hulicius

Provoz těchto stránek byl ukončen z důvodu vytvoření nových a aktuálních stránek, které naleznete na adrese

WWW.AUTOHULDA.CZ

Děkuji za pochopení. Tomáš Hulicius

Vyhledávání

SPECIALIZACE - OCHOTA - SPOLEHLIVOST

Vytvořte si web zdarma!Webnode