DELPHI: neuvěřitelná nabídka 7 typů vstřikovacích systémů pro nákladní vozidla a industriální aplikace

31.08.2011 13:02

Žádný z konkurenčních výrobců nenabízí nic podobného jako značka DELPHI (systémy lze zhruba rozdělit na systémy s převahou prvků systému common rail - 5 systémů, a systémy s převahou prvků systému sdružených vstřikovačů EUI a sdružených pump EUP - 2 systémy)

1 - UP-DCR - Unit Pump Diesel Common Rail

Tento systém kombinuje 1 vstřikovací čerpadlo EUP, které posílá tlak do společné rampy a z té je tlak rozváděn do 1 až 3 vstřikovačů common rail. Systém pracuje s maximálním tlakem 1 600 bar a je určen pro malé motory.

 

2 - F2-DCR - F2 Diesel Common Rail

Tento systém kombinuje 3 vstřikovače sdružené s čerpadlem a 3 vstřikovače common rail. 3 vstřikovače sdružené s čerpadlem generují tlak, který plní zásobník tlaku - společný rozvod, ze kterého jsou plněny další 3 vstřikovače common rail, které nejsou sdruženy s pumpou. Tento systém muže obsluhovat 9 až 16litrové motory a pracuje s maximálním vstřikovacím tlakem 2 500 až 3 000 bar.

3 - F2P-DCR - F2 Pump Diesel Common Rail

Tento systém kombinuje 2 až 6 vysokotlakých čerpadel EUP plnící tlakem společný zásobník tlaku a až 6 vstřikovačů common rail. Tento systém muže obsluhovat 9 až 16litrové motory a pracuje s maximálním vstřikovacím tlakem 2 500 až 3 000 bar.

4 - MD-DCR - Medium Duty Common Rail

Tento systém je založen na čerpadle DFP3 a 12V vstřikovače common rail DFI 1-5. Systém pracuje s tlakem 2 000 bar a je vhodný pro velké dodávky a středně těžká nákladní vozidla. Tento systém je designován pro motory s maximálním výkonem 320 kW.

5 - UHP-DCR - Ultra High Pressure Diesel Common Rail

Tento zbrusu nový systém je již ve výrobě a pracuje s extrémně vysokým maximálním tlakem ve společném zásobníku 2 400 až 3 000 bar. Je založen na olejem mazaném čerpadle se 2 nebo 3 plunžry. Toto čerpadlo je díky olejovému mazání extrémně odolné. Může sloužit jako generátor tlaku vstřikovacího systému pro motor se 4 až 6 válci o objemu 4 až 16 litrů.

6 - EUI-E3 - Electronic Unit Injector E3

Sdružené elektronicky řízené vstřikovače E3 pracují s unikátním 2činným aktuátorem a maximálním vstřikovacím tlakem 2 500 bar, jsou využitelné pro 9 až 16 litrové motory. Ve výrobě jsou již 5 let a v současnosti stanovují kvalitativní laťku a staly se etalonem, podle kterého se porovnává výkonnost všech ostatních vysokotlakých vstřikovacích systémů pro vysoce zatěžované nákladní a industriální aplikace.

7 - EUP-SMART - Electronic Unit Pump & Smart Injector

Tento systém je založen na využití 4 - 6 čerpadel EUP, které nejsou sdruženy jako v případě systémů EUI se vstřikovači, ale mezi čerpadlem tohoto systému a jeho vstřikovačem je spojovací vysokotlaká trubka. Vstřikovač kombinovaný s čerpadlem EUP může být mechanický 1 aktuátorový, nebo elektronický, označovaný jako SMART, 2 aktuátorový. Tento systém může obsluhovat 6 až 16 litrové motory a pracuje s maximálním vstřikovacím tlakem 2 000 až 2 500 bar.

Kontakt

Provoz těchto stránek byl ukončen z důvodu vytvoření nových a aktuálních stránek, které naleznete na adrese WWW.AUTOHULDA.CZ Děkuji za pochopení. Tomáš Hulicius firma AUTO HULDA - Tomáš Hulicius IČ: 71052496 DIČ: CZ8111120446

tomas.hulda@seznam.cz

Dřevčice 202
250 01 Dřevčice

Mobil: 725 773 309
Skype: autohulda
Facebook: Tomáš Hulicius

Provoz těchto stránek byl ukončen z důvodu vytvoření nových a aktuálních stránek, které naleznete na adrese

WWW.AUTOHULDA.CZ

Děkuji za pochopení. Tomáš Hulicius

Vyhledávání

SPECIALIZACE - OCHOTA - SPOLEHLIVOST

Vytvořte si web zdarma!Webnode